busbus10 sağlık ocağının verdiğini kullanmadım.Doktorumuzda önermedi.
Ocean d vitamini önerdi ve doğduğundan beri onu kullanıyoruz.İçerisinde zeytinyağıda olduğu için gazına ve kabızlığına vs iyi geliyor.Günde 3 damla şeklinde kullanıyoruz.
Aynı şekilde Demir ilacınıda sağlık ocağının verdiğini kullanmıyoruz.
Bestiron damla kullanıyoruz onunda içinde demir ve C vitamini olduğu için demir C vitamini ile daha iyi emilim sağlıyor.