asilazmazbalkokmaz Zeynolii Saygı, anlaşılmamak, iletişimsizlik. Bunların hepsine ek olarak kıyamama duygusu diyeceğim. Sevdiğin insana kıyamazsın. Kıyabiliyorsan eğer geriye ne kalmıştır? 🙂 Diğer arkadaşların söylediklerinede katılıyorum. 🤞🏻