Kızlar bende sorsam, bebek istiyoruz reglim 3 gun gecikti. Beklenen regl gunu yaptığım test negatif geldi ve regl olacakmışım gibi ağrım hala var göğüs hassasiyeti var. Hafif lekelenme de var. Test yapmak en kolayı ama cesaret edemedim. Biraz daha beklesem mi ? Genelde reglim duzenlidir ancak toplasaniz omrumde 2 3 defa gecikme yasamisimdir. Onlarda 6 ay içerisinde oldu.