hemshireanne gamzeasil003 hamilesiniz😍 bende dayanamayıp adet hünümde test yapmıştım böyle silik çizgi vardı
Balbeby gamzeasil003 hayırlı olsun var gibi Acilden kan verım hemen bence ben olsan dayamam verırdım dırekn
uykusuzmom_ gamzeasil003 Böyle öğrendim az önce bir posta daha yanıt verdim hemde beta 13 tü sizinde daha çok yenidir hayırlı olsun
gamzeasil003 zeynepaselinannesii normalde yarın adet günüm ama merak edip sabah yapmak istedim inşallah yanılmam bakalım😊
gamzeasil003 Balbeby bir kaç gün sonra tekrar testi tekrarlarım emin olmak için hastane uzak bize şuan için gidebilmem pek mümkün değil😊
gamzeasil003 drdane373636 Vala bilemedim hangisi doğru hangisi yanlış bakalım bekliceğim bir kaç gün🤦🏻♀️