Eğer durumunuz yetiyorsa annesi olarak siz bakın derim bende aynı sizin durumunuzdayım. Hatta herkes soruyor ne zaman işe gireceksin diye ama ben daha düşünmüyorum diyorum. Keşke tüm anneler evlatlarına kendi bakabilse, ekonomik şartlar kadar ağır ki. Ama imkan var ise kreş parasına çalışacağınıza çocuğunuza kendiniz bakmanız. Anne ile büyüyen çocuk farklı oluyor. Büyükanneler maalesef sizin verdiğin verimli zamanı veremezler. Ekran, yeme içme konularında çok ayrı düşüncedeler.