Kızlar oğlum şu anda 2,5 yaşında. Nasip olursa tam 3 yaşına geldiğinde işe başlamayı düşünüyorum. Üniversite mezunuyum ama kendi alanıma göre iş bulamıyorum oturduğum ilçede, anca merkezde var orası da uzak. Bir tanıdığım avm’de çalışıyor. Geçen gün onunla konuştum günde sekiz saat çalışıyormuş, haftanın bir günü izinli sadece ve asgari ücretin biraz üstünde maaş alıyormuş. Bazen mesaiye kaldığımız oluyor özellikle yaz aylarında, buda günde toplam on saat ediyor, öyle olunca da maaşımız da tatmin edici derecede yüksek oluyor ben gayet memnunum dedi. Eğer istersen ben yardımcı olmaya çalışırım iş bulman konusunda dedi bende bakalım nasip kısmet dedim. Ama aklımı kurcalıyor yani kendi işim bile değil, çocuğumu kreşe verip orda çalışmama değer mi bilmiyorum, diğer taraftan çocuğum bana aşırı bağlı, desteksiz büyüttüğüm için ben veya babası olmadan kimse ile durmuyor. Nasıl olacak hiç bilmiyorum acaba kreşe alışır mı, yoksa çok mu küçük iş konusunu bir sene daha askıya mı alsam. İhtiyacım da var aslında, yani çalışıp kendi paramı kazanmanın psikolojime de iyi geleceğini düşünüyorum, evde tüm gün aşırı sıkılıyorum sıkıntıdan eşime sarıyorum bazen. Çocuk daha üç yaşında, sabahtan akşama kadar kreşte durma durumu kafamı kurcalıyor acaba yorulur mu acaba huzurlu ve rahat olur mu… Bana fikir verir misiniz anneler?