Asla kendi başıma diyet yapamam, denedim çünkü sonuçları hep başarısız oldu. Bekarken 90 kiloya çıktım, kendi irademle 70e kadar indim sonra tekrar 78 oldum, sonra tekrar 73. Evlendim, bu böyle olmaz dedim diyetisyene başladım, 60 kiloya düştüm. Doğumdan sonra 65i gördüm yeniden diyetisyene başladım, çok şükür şu an 63 cumartesi tartı günüm. Hedefim 57, yiyip yiyip kilo almayanlara gerçekten ayrı özeniyorum ya.