ceylinkardelen ekran güzellemesinden kastım tamda sizin gibi binbir bahaneyle ekran açanlardır. Tüm çalışmalar 0-3 yaş arası ekranın bebeklerde zararlı olduğu yönündeyken , (bilimsel olarak kanıtlanmışken) “biz izledik ne oldu “ gibi basite indirgeyemezsiniz. İster 10 dk ister saatlerce izletin bizi ilgilendirmiyor ama zararlı olduğunun bilerek açın. Çünkü hiç bir bahane zararlı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Üstelik sabah kalkıp heyecanla izlediğinizi hatırladığınıza göre 0-3 yaş arasında değilmişsiniz. Bizim zamanımızda çizgifilm kanalları, internete bağlanan tvler yoktu , teknolojide bu kadar yaygın değildi. O yüzden 1900 lü yıllar ile şimdiki zamanı kıyaslamayı bırakın lütfen.