brokolilimoo neslika bildiğim kadarıyla ananemin yoktu ama dedemin gençlik zamanlarında cin çıkarma ayini gibi bişey yaptığını ve buna annemin tanık olduğunu biliyorum
neslika brokolilimoo cinlerin de farklı boylarda ve tiplerde olanları var. normalde biz onları göremiyoruz onlar bizi görüyor. sizin onu gördüğünüzü fark edince kaçmıştır. bazıları korkutmak için geliyor oyun gibi onlar için. bazıları çocukları izlemeyi seviyor. kalabalık olmayan yerlerde daha çok denk gelebiliriz. münzevi yaşadığım bir dönemde sesini duyup uyumaya devam etmiştim. arkadaşımın evini temiz tutmadığı bir dönemde saldırıya uğradığını bilirim. sadece gözünüz normal insanlardan daha açık olduğu için siz görmüş olabilirsiniz. Bol bol okuyun, çocuğunuza da hem okuyup hem yazıp yastığına filan koyabilirsiniz. İnsan onlardan çok daha güçlü ama tabiatına uygun maddi manevi temiz yaşadığı müddetçe.
brokolilimoo Seherr_ demek istediğim yüzü yoktu kapkaranlık kısa boylu bir şeydi o an şokla dondum kaldım hemen içimden Ayet-el Kürsi okudum sonrasında da eşime anlattım durumu garip bir şekilde korkmadım içimde de şu an hâlâ bir korku yok sadece anlamlandırmaya çalışıyorum
yldrm12 brokolilimoo aşkoo onlar bize bir şey yapamaz korkmaa. Yaratılmışların içinde en yüce ve üstün olan insandır. Hep bunu düşün kendini korkutma
KahveliVera brokolilimoo cin yoklamaya gelmiştir çok yaşadım zamanında kafayı takarsanız musallat olur unutmaya çalışın baktınız görmeye devam ediyorsunuz ehli bir hocaya müracaat edin ama para almayana gidin
neslika yldrm12 bazı insanlar bazı güçlere sahip. bunu bildikleri zaman güçlenmesine fırsat vermemek için çocukluğunda saldırıyorlar. elbette Allah’ın dediği olur. geçen arkadaşın yüzünü çizmiş bir tanesi, özel bir insan o kişi ve ilmi yönünü güçlendirmediği zamanı fırsat bilip saldırmışlar. dediğiniz gibi insan yaratılmışların en üstünü, nefsini terbiye ettiği zaman fıtratına uygun yaşadığı zaman hiçbir şey karşı duramaz
neslika yorgunargindarginmomy iğrenç yaratık 😑 sizi gene öpmüş gerçi, arkadaşımın alnını çizmiş geçen bir tanesi. Tırnak izinin olduğu yer kanıyordu 😔
yorgunargindarginmomy neslika Allah kahretmesin bir varlık tarafından tacize ugramisim resmen 😶Arkadaşıniz acaba rüyasında görüp o an kendi çizip varlık yapmış gibi düşünmüş olmasın bu da bir ihtimal .
neslika rachelgreen_ bazı insanlar seçilmiş oluyor. Bu arkadaş çocukken hep metafizik varlıklar görürdü. sonradan anlaşıldı seçilmiş olduğu. Onun gibi bir arkadaşımız daha var. Savaş sadece gördüklerimizle yapılmıyor, bizim göremediğimiz boyutlarda da inananlarla kafirlerin savaşları var. O boyutlarda da savaşılıyor. Onun için de ilmi güçlü insanlara ihtiyaç var. Detayları veremiyorum ama özetle bu şekilde.
neslika yorgunargindarginmomy uykuda olsa ben de öyle derdim ama uyanıkken oluyor. akşam evde, diğer odaya gidiyor bir şey almak için, ışık kapalı. köşede siyah bir şey. böyle şeyler daha önce de gördüğü için geri geri gidip odadan çıkmaya yeltendiğinde üzerine doğru hamle yapmış. ateşten oldukları için mi böyle yanma oldu diye bakmış ki çizik var kanıyor. ailesi de evde bu arada, uyumadığı kesin yani.
yorgunargindarginmomy neslika oooo bu baya korkutucu .Sonra ne oldu peki bir hocaya felan danistilar mi?
neslika yorgunargindarginmomy evet bizim için gerçekten dehşet, aslında o da çok korkmuş tabii. gerçi çocukluktan beri korkutuluyor ama uyanıkken temas ilk oldu. danıştığımız kişi saldırılar artacak güçlenmesi lazım, ilim öğrenmesi lazım dedi. Telefonla vakit kaybetme Kuran oku dedi.
neslika yorgunargindarginmomy öyle deniyor ya ondan öyle dedim. gerçi çok değişik varlık var. iyiler de var kötüler de. güçlüler de var zayıf olanlar da. İnsan suretinde gelen, dev suretinde gelen. Yani 3 harfliler dışında. yüzüklerin efendisi gibi 😊 insan hem benim de böyle ilmim olsaydı diyor hem de çok korkardım diyor.
neslika dorukdemir3 toz filan değil ya. yemek artığı, kırıntı, çöp, bulaşık. Yani bekar evi pisliği gibi. Bir de yalnız yaşama. o da etkiliyor. giriş kat kötü bir mahalle. yakınında içki kullanan, uyuşturucu kullanan bir ara sokak var. Yani kombo
analikzormus brokolilimoo bu sabah bende benzer bir durum yaşadım. kapının önündeki bavulu biri zannettim 😔 ödüm koptu valla