Kızlar selam amacım kimseyi korkutmak değil sadece fikir almak istiyorum öncelikle onu belirteyim. Şimdi ben dün akşam 8aylık oğlumu ayağımda sallıyordum eşim balkonda bilgisayar oynuyordu ben de sallarken telefonda geziniyordum, yatağımız yatak odası kapısının tam karşısında oğlumu sallarken yaklaşık 40-50cm boyunda simsiyah ağzı yüzü olmayan bir şey kafasını eğip odaya baktı ve ben bakar bakmaz kafasını geri çekişini gördüm sonrasında acaba eşimmi bakmaya geldi onun bacağınımı gördüm diye eşimi aradım ama bilgisayarın başından hiç kalkmadığını söyledi. Bende bu olayı bugün anneme anlattım ve o da aynı şeyi dün akşam yaşadığını söyledi sonrasında gün içinde bursadaki teyzemle görüntülü konuşurken bu olayı söyledim ve teyzem aynısı dün bana da oldu hatta ben sesler de duydum dedi. Şimdi size sorum şu göz yanılsaması desem (ki çok eminim gördüğüme) aynı yanılsama aynı gün annem ve teyzeme de olması nasıl bir tesadüf olabilir sizce bu nedir bir hocaya vs başvurmalı mıyım? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için ♥️