Lolik anneyimmm778_ 8 günlüktü iyi ki kimseyi dinlememiş ve erkenden yaptırmışım. Lokal anesteziyle kısacık bir işlem korkmayın.
eflinim61 @“anneyimmm778_” Merhaba. Oğlum 6 buçuk aylık ve dün sünnet ettirdik. Bende sizin gibi çok korkuyordum ama çok şükür güzel geçti. İlk idrarını yaparken çok ağladı ama sonrasında çok rahattı. Bize doktor 4 saat aralıklı kullancak şekilde calpol ve fitil verdi birde krem her bez degiştirmede krem kullandık. Dün öglen 1de sünnet oldu ilk gece huzursuzluk dahi yapmadı kesinlikle hareketlenmeden yaptırıp kurtulmanızı tavsiye ederim. Hem çocuk hatırlamaz travma kalmaz hemde daha çabuk iyileşir.
bebikomomyy Asil1602 bende bebeğim 9 aylıkken sünnet ettiricem sizce geç kalmış sayılır mıyım? Henüz emekleme sürünme yok şuan 8 aylık ama acaba zor olur mu diye korkuyorum. Daha erken olmasını isterdim ama hep bi aksilikler çıktı. Siz kaç gün zorlandınız ağrısı ne zaman geçti
Asil1602 bebikomomyy Bununla ilgili bir postum vardı detaylı bayağı okumanı tavsiye ederim kesinlikle hemen yaptır geç kalmazsınız ama bekledikçe anladıkça zoe olur yapın kurtulun ilk gece zor gerisi kolay
kuzeyyy07 anneyimmm778_ lokal anestezi ile 15 aylkken ettirdim. Hiçbir sorun yaşamadım. Ama bebek ayaklanınca zor oluyormuş sadece. Bizde normalde 5 6 aylıkken yaptıracaktık ama kalpte bir sorun olduğu için yaptıramamıştık
kuzeyyy07 anneee5 bende 2 6 yaş diye biliyorum. Çocukların cinsel kimlik oluşum dönemiymiş. Tramva kalabilir diye okumuştum
melek124 Bir hafta önce yaptırdık yani 4 aylıkken rahat geçti hiç ağlamadı sadece ilk gün yere korfuğumuzda ağlayacak gibi oluyordu eşimle dönüşümlü kucağımızdaydı
ozlem0303 anneyimmm778_ benimki de 1 yasinda genel anesteziye yapılıyormuş bu yaşta bende korkuyorum genel istemiyorum, olan varsa yazsın 1 yasinda lokal anestezi yapılmıyor mu?
yasminmomy anneyimmm778_ bence geç bile kaldırnız bir oğlum 3 aylıktı sünnet etik hemen iyileşti anlamadık bile ikincisini 6 aylıktı yaptık hiç durmuyordu hep dönmek istiyordu hareketlenmişti baya bikorkmayın zolandım ne kadar ufak edilse o kadar iyi çabuk iyileşiyordu korkmayın
meyra9 anneyimmm778_ 10 aylıktı, 2 gün biraz zorlandık sonra iyileşti. Çok büyümeden halledin bence de. Hareketlendiğinde biraz daha zor oluyor
hacerozarikan Biz de 8 nisanda iki aylık bebeğimin sünnetini yaptıracağız, doktor en doğru zamanda gelmişsiniz dedi, dönmeye başlamadan yaptırmak iyi oluyormuş