Anneler , hepinize çok teşekkür ederim. Boyatıp çıkacağız , güzel üslup kullanmadığı için sinirlendim sadece . Yoksa bu tür şeylere çok dikkat ederim, yeni evlenmiştim çivi bile çakmadım öyle söyleyim . Konsolumun aynası bile yatağın altında olduğu gibi duruyor .
Şimdi kızım uyandı cevap veremiyorum , hepinize çok teşekkür ederim ☺️