Arkadaşlar , şükürler olsun evimizi aldık . Kiradan çıkacağız 1 buçuk senedir oturuyorduk 26.000 kira veriyorduk . Ben bu eve çivi bile çakmadık, şimdi evi sahibi diyor ki çıkarken boyatacaksınız diyor . Birkaç yere sordum mecbur değilsiniz zarar yoksa diyor ? Ev sahibi de sözleşmede yazıyor diyor . Ama biz temiz kullandık evde bişey yok, dediğim gibi çivi bile çakmadık . Sizce ev sahibi haklı mı ?