mbabygirlm her gün ağrıması, ilaç içmenize rağmen fayda etmemesi biraz düsündürücü. Bi nörolog ile görüsün MR isteyecektir, insallah kötü bir sey yoktur ama içiniz rahat eder. Eşimde 3 gün üst üste ağrıyı yasayınca gitti boyun düzleşmesi çıktı krem ve ilaçlarla devam ediyor şu anda