CaglaGenc Yaa ne kadar güzel Benim kızım 5 dk dan fazla durmuyor. Dönmeye başladık hemen yüz üstü dönüyor o şekilde bişey yapamadığı için de mızmızlanıyor 😏
Zuzuu CaglaGenc yaaa üzüldüm kaç aylık oldu bebeğiniz demekli dönmeye başladıklarında çok ilgilerini çekmiyor..birde kaçıncı ayda koymaya başladınız oyun halısına
Mervecicekli Zuzuu şiddetle tavsiye ediyorum bende fisher price neşeli köpekçikli olanını aldım üç aylığız ve biz buna bayılıyoruz çok eğleniyor aynası 7 oyuncağı birde konuşan köpekçik var şarkı söylüyor sadece o bile ilgisini çok çekiyor
Zuzuu Mervecicekli müzik bizim pek ilgimizi çekmiyor o yüzden oyuncakları bol olsun istiyorum ama verilen tavsiye edilenlein hepne bakacağım çok teşekkür ederim😊
Zuzuu CansuNisan aa onada bakacağım mutlaka çok fonksiyonlu olması çok iyi ilerde de oynar en azından 2 ay kullanıp bşr kenara atmak istemiyorum çocuk eşyaları çok pahalı çünkü
Zuzuu ikos58 yaa ne güzel inşallah benim işimide görür en azından bana bir yemek yiyecek bir lavaboya gidecek kadar izin verdirse oynayarak o bile yeter 😀
Zuzuu EsmaTugra valla herkesin baya işine yaramış gördüğüm kadarıyla mutlaka alıcam bende teşekkür ederimm
Zuzuu Pattoss temiz ve uygun fiyatlı olursa neden olmasın letgoyada bakayım inşallah güzel bişeyler bulurum teşekkür ederim
Zuzuu Bebekkaradag ayyy ne güzel 1 saat kendi kendi oynuyor..Allahım inşallah aynısından bizede olur 😊
CaglaGenc Zuzuu 3 aylıkken aldım oyun halısını ilk 1 hafta çok ilgisini çekti şimdi 4 ay 10 günlük artık yere battaniye seriyorum oyuncaklarını etrafa seriyorum dönüp oyuncakları almaya çalışıyor.
Zuzuu [bilinmeyen] aslında internetten baktım pregonun piyanolu modeli hoşuma gitti ama düz değilde daire şeklinde olanı istiyorum içi biraz geniş olsun diye bakalım inşallah bulurum
Zuzuu [bilinmeyen] evet benim içinde alan genişliği ve oyuncakların bol olması önemli müzik çok önemli değil ilgisini çekmiyor çünkü olmadı ben bir ninni söylerim 😀 çok teşekkür ederimm tavsiyeler içinn
Urasdeniz Zuzuu benim oğlum 2sy 20 günlük birbuk aydan beri kullanıyoruz günün her saati nerdeyse onunla ısrarla bekleme al derim
Neslihankarabal Zuzuu ben piyanolu aldim. 2.5 aylık kizim suan tam. Oyuncaklar icin çıldırıyor muzik caldigindada sıkılmıyor ariyor sesin nerden geldiğini al bence
Rzgrmrv93 Zuzuu Bizde 3 aylığız günde yaklaşık 2 saate yakın oynuyo oyuncaklara vuruyo aynaya bakıyo bende yanına uzanıyorum oynuyoruz beraber ☺️ Cok kullanışlı bence