Philips düşünüyordum çokta araştırmadım aslında amaaaaa gönlüm hep Dysoundan yanaydı Eşim saolsun önce saç makinasıyla 😊😊😊Sonra V16la ödüllendirdiiiii 😊çoookkk memnunum silmesini iki kere denedim ama süpürmesini Hergün elimde yapmadığım gün Kızımmm anniiiiiiğ daaa anniğğğğ daaa 😃😃😃Şimdiden sizede hayırlı olsun