Tatlican ay inanmıyorum o kadar mı düştü
Valla benim süpürge meselem çok garip oldu 😂amazondan greenote diye bir süpürge aldim yurtdışı ürünüydü. Hemen parçaları kırıldı hatta geldiği gün haznenin tuşu kırıldı. Garanti kapsamında parça gönderdiler sadece gümrük vergisi ödedim parçaya. Çok geçmedi bikere daha kırıldı degsitirmediler eşim önceki parçalarla uydurup yaptı. Sonra başlığındaki hortum parçalandı resmen. En sonunda Amazon iade aldı tam 1.5 sene sonra iade aldılar. Paramı yatirdilar. Aldığım Kart kayboldu diye hediye bakiye olarak yatırdılar parayı bende üstüne bin mi ne koydum Philips i aldım. Sonra bu baktım karta da parayı yatirmislar 2 kez iade olmuş oldu. Yazdım geri atayım bir IBAN verin yanlışlık oldu diye. Almadılar parayı herkes keşke böyle dürüst olsa geri zaten alma sansimiz yok güle güle harcayın dediler.
Bilseydim bende üst modellerden alırdım 😒
Geri iade edip üst model alabilirdim ikisinin parasıyla aslında ama birde silmeyi kesin kullanmam diye almadım açıkçası yetiyor bana bu