queenofrose Slymnsmye benim kız Kasım sonu doğumlu. Bı ram raporu falan almadık biz. Kaydettirmedik sadece. Bı araştırın onu. Sınıfın en küçüğü değil en büyüğü olsun istedim. Ertesi yıl gönderdim. Şuan sınıfının en iyilerinden.
baykuskiz_ queenofrose hanimefendinin cocugu eylul dogumlu oldugu icin kayit yaptırmak zorunda.. sizin oyle bir hakkiniz var ama onun yok
Slymnsmye queenofrose benim oğlum Eylül doğumlu tam 72 aylık oluyor bir günle kaçırdık malesef bir gün sonra olsaydı dilekçeyle erteleyebiliyordum bende
baykuskiz_ queenofrose haha estağfurullah 😅 kızmadım aslında ama gülücük falan koymayınca oyle olmus gibi oldu kusura bakmayin 🤗
Slymnsmye TugbAlperen rapordan çekiniyorum zaten artık biraz deniyecegim baktım olmuyor göndermeye eğim dediğiniz gibi
Slymnsmye oglumubeklerken 2020 9 ay doğumlu tam 72 aylık olduğu için zorunlu okul yaşı bir yanım gönder diyor ama bir yanımda biraz kendini bilsin savunabilsin diyor
Slymnsmye catperson cok sağolun dediğiniz gibi bir doktora danışmak ta fayda var aslında motor becerileri gayet güzel ama ben biraz çekimser olmasına takılıyorum arkadaşları yapma dese yapmaz falan kendini ikinci plana koyup okulu sevmemesinden çekiniyorum