basaksahinx hayırlı olsun gebeliğiniz 🌸 öncelikle emin olun ikinci ilki kadar zor olmuyor. İkinci çocuk ilkinden daha zor daha uykusuz daha huzursuz olsa bile şunu biliyorsunuz “O büyüdü, bu da büyüyecek.Hepsi geçecek.” Yani gözünüzün önünde o zamanlar da zorlanmanıza rağmen büyümüş bir çocuk var bu insana çok büyük motivasyon oluyor bence 😂 benim ikinci çocuğum ilkinden zor olmasına rağmen, ilk çocuğumdan daha sabırlı ve sakinim, soğukkanlıyım. Çünkü daha önce tecrübe ettim, büyüdü. Ha zor mu zor, yorucu mu hem de nasıl. Ama max bir iki sene. Yürümeye başladığı zaman çok kolaylaşıyor emin olun. Sağlıkla gelsin 🙏🏻