Ozooo esram66 bana satıcı yıkandığını söyledi ama bu halılar çok kirlenmiyor leke de hemen çıkıyor sene de bir kendin yıka dedi ertesi güne kurur dedi hemen
reyhanks Ozooo ben evlenirken almıştım 2 yıl önce. Hatırlamıyorum ama diğer halılardan pahalıydı bunlar. Cool halı var ya trendyolda da var hani. Ordan almıştım
esram66 reyhanks nasıl yani halı yıkamaya veriliyor mu benim bildiğim yıkamıyor su deymemesi lazım Silmen lazım
arzu343437 Ozooo bunu aldım çok kullanışlı bence asla leke tutmuyor lekeyi de belli etmiyor daha uygunları da vardı ama bence en iyisi bu
Ozooo arzu343437 ben merkezde bir halıcıdan baktım garanti veriyor bi kaç yere sordum asla garanti vermediler ama bu son gittiğim garanti verdi markası iyi halıların kullanışlı inşallah pişman olmam