suheyla92 simseklivekalpli purest kafeinli goz alti serumu kullaniyorum maruderm c vitamini serumu kullaniyorum su an
nnoktaa simseklivekalpli vıiiiiyyyy ba baaa baaaa hele şimşeklime bak sen göz serumları merumları viiiiyyyyy 👹👹👹👹
aselkussum simseklivekalpli bu markayı bilmiyorum ama the ordinary kullanmıştım bende düzenli kullandığım süre boyunca fark olmuştu
suheyla92 simseklivekalpli duzenli kullanimda koyu halkada acilma ve canlilik gözlemledim. Hatta ilk baska bi serum almistim onun yaninda eşantiyon gonderdiler duzenli kullanip fark gorunce satin aldim
nnoktaa simseklivekalpli forumda etiket bildirim biriksin hanımefendi gözüne serum neyim sürsün vaaayyyyy beeee 👹
Nacafa simseklivekalpli trendyolda da satış yapıyor ordinary plus hesabınız varsa kargodan bedavaya gelir
Marianne simseklivekalpli Sephora orijinal ürün satıyor. Hepsiburada’da soyguncu satıcılar çok. Mamamil mama ebebekte 200 tl, orda 699 tl.
simseklivekalpli nnoktaa cilt bakımı yapıyodum görmedim cınımmmm (daha sipariş yolda bile değil) hahdhahdjahdhr