Kızlar selam! Küçük bir oyun;
Telefonunuzun klavyesine Çocuğum bugün…yazın ve gerisini sadece otomatik önerilere basarak tamamlayın. Bakalım telefonunuz sizi ne kadar iyi tanıyor? 😂
Benimki ; Çocuğum bugün çok kötü oldu çok kötüyüm ya bir şey olmaz inşallah bir tane Yasin okurum bende 🤣
Sizinkilerde neler çıkıyor? Hiç düzeltmeden yapıştırın, dökülün bakalım! 👇