935 shi 6300 bir kızım 8 dıger kızım 20 aylık 2 sının toplamı 6 bin lıra dagıttık 6300 almıs olduk ver gülüm al gülüm hesabı:)
yorgunanne4141 4 rakamlı fiyatların yanına benim kızımın garibanlığı 😞 600 tl onudaa 200 babası 200 ananesi 200 de ablam verdi..
Asyaveannesi04 shi 20 bin civarı, eşimin ailesi daha kalabalık tabi, kendi ailem, ablalarım da verdi. Altın alıcam
BuzluKahve shi oğlum 3000 kızım 5500 topladı. Herkes altın yapmış ben çocuğu oyuncakçıya sokup ne istersen al dedim:) Kızım kendi Bershka’da harcamış bile😅
yasek shi 6.550 , 600 hariç diğerlerini annem babam abilerim verdi , bebişimle ilk bayram ama kimse vermedi çok üzüldüm 😞 Neyse …. Üstüne ekleyip gram yaptım
yasek Seherr_ ay evet ya 🤭🤭🤭 bizimkilerden de amcası 200 halası 200 verdi o da biz her bir çocuğuna biner tl verdikten sonra akıllarına geldi bize vermek (hepsinin ikişer çocuğu var ) neyse nasip Allah bereket versin ne diyelim 🤪
ng08 shi Babası 1 gram Ben 1000 tl Anneannesi 50€ Dedesi 50€ Dayısı 50€ Dedesi & Babaannesi 1000 tl Amcası 1000tl Çevre 1000tl (ortalama) Toplam: 11.500 tl + 1 gram Rekor bizde sanırım🤭 İlk bayramımız buarada
teachermom_ Seymaass ayneen😁 daha karlı oluyo napalım zaten böyle böyle ufak birikim yapmaya başlamak istiyordum oğlum için
kubra00k 5-6 bin flan oldu sanırım. Biz oğlumuz doğdu doğalı ona gelenlere asla dokunmuyoruz. Oğluma banka hesabı açtık onun adına oraya altın olarak yatırıyoruz☺️ büyüdüğünde kendi kıllanır canım oğlum