kkgds Lisans mezunu olmak sizin hayaliniz miydi peki? Bence kesinlikle olmalıydı. Olmadıysa bile artık olmalı. Çocuk sahibi olmak için geçen yaş okumak için de geçiyor. Eşiniz ziyadesiyle bencil bir tavır sergiliyor, farkına varmanızı ve kendi menfaatinizi gözetmenizi tavsiye ederim.