kkgds Merhaba kızlar üniversite 2. Sınıftayım dil ve konuşma terapisti okuyorum eşim 4. Çocuk istiyor okulu bırakmamı istiyor siz olsanız ne yaparsınız bu arada ön lisans mezunuyum lisansa tamamlıyorum
3kedili2bebekli kkgds eşimi bırakır cocuklarimla üniversiteyi bitiririm 😂 eşiniz size engel olmamali önünüzde yollar açmalı ancak öyle iyi bir eş olabilir 4. Çocuğun ne size ne diğer çocuklarınıza ne esinize su an bir faydası yok ama okumanizin hem size hem.cocuklariniza hem eşinize büyük faydası var okuyun
asrinhatasi kkgds aslında 3 çocuk gayet yeterli. Okulu bırakmanız için 4.yü istiyor gibi geliyor. Asla düşmeyin.
teachermom_ kkgds okulu bitirin kesinlikle bölümünüz çok güzel çocuğu erteleyebilirsiniz istiyorsanız 3 tane varmış zaten Allah bağışlasın siz istiyor musunuz 4. Çocuğu
Ada28 kkgds tabi ki okulun bitsin bölümün çok güzel kaldı ki okul okumasan bile bilinçli bi şekilde 4. Çocuk çok mantıklı değil ha kazara olur başım üstünde.. zaman kötüye gidiyor savaş ekonomik durum hepsini okut gelecek hazırla evlendir bana çok zor geliyor 🤷♀️ tabi bu benim düşüncem maddi durumunuz iyidir çocuklara her türlğ yeterim diyorsan 2 sene daha bekle okul bitsin yine yaparsınız
allwrite Okulu bırakmanızı isteme nedeni tam olarak nedir? 4. çocuk, siz mezun olduktan sonra yapılamaz mı? Merak ettim nedenini, tahminimin çıkmasını istemem.
dorukdemir3 kkgds maşallah çok cocugunuz varmıs zaten tabiki üniversite ben 3.de havlu attım siz 4.cuyu isteyince şaşırdım
kkgds dorukdemir3 32 yaşındayım aslında bende 4. İstemiyorum önce okulu bitirmek 40 yakın belki isterim ama şuan da düşünmüyorum eşim istiyor
baykuskiz_ kkgds kimse okulu birak da 4.yu yap demez bence ☺️ 3 cocugunuz var zaten cocugunuz olmasa hadi neyse de.. yinr de ne olursa olsun okulu bırakmayın.. bu zamanda kimseye guvenmemek lazim bir guvenceniz olmali.. kesinlikle okulu bitirin
kkgds baykuskiz_ çok güzel bir yorum bende öyle düşünüyorum rabbim hepimizin hayallerini gerçekleştirmeyi nasip etsin
love_momy Allâh bagışlasın 3 çocuğunuz var 4. Çocuğun acelesi yok önce üniversite bıtırmenızı isterim gönülden tabiî siz yınr bildiğiniz şekilde hayatınızı sekıllendırıceksınız fakat hemcinsınız olarak şunu söyleyebilirim acelesı yok bana iyi niyetli gelmedı bu durum
allwrite kkgds Çocukları çok sevmesiyle sizin lisans mezunu olmanızı istememesinin ne gibi bir alakası var? Onu sordum ama anlamadınız sanırım.
Meri-Mel kkgds Hey maşallah ne kadar cesaretli anneler var kendimden utanimben ikinciye hamileyim yaş 35 korkuyorum , siz dört için okul tartisiyorsunuz 🥺
Ada28 kkgds şikayetçi olsun iki olur 3 olur ama si lütfen okuyun ben özel eğitim öğretmenliği yapıyorum bir öok anne dilimi v konuşma terapisti arıyor iş yerinizi bile açarsınız..