12betul balkizlar Muhtemelen ama yine de düşüşten almış oluyor . Onun dışında sallantılı dönemde alışta da satışta da kuyumcu makas uyguluyor
biricik9 queenof2 Cimere şikayet edin kuyumcu adını söyleyin tarihi ve saati yazın şikayettinizi dile getirin bak görünürler o zaman ben herşeyi Cimere şikayet ediyorum yaşadığım yerin devlet hastanesini şikayet ettim 2 gün sonra hastane beni aradı şikayette bulunmuşsunuz diye
cokbilmismom queenof2 bugün aldım vardı g aldım yanimdakile çeyrek aldı ama kuyumcuda iğne atsan yere düşecek boşluk yoktu yani aşırı bir yüklenme var kalmamasida normal bu arada. Şiddetli bir düşüş yaşadı
Tugceksck queenof2 eşim kuyumcu hem de Adana nın bilinen kuyumcularından birisi. Hiçbir zaman iş ahlakı sizin burda söz ettiğiniz gibi olmadı. Ben de bugün bi arkadaşım için eşimi aradım yok dedi. Bir saat sonra aradı geldi istiyor musunuz diye sordu. Bu gibi durumlarda herkes sizin gibi almak istediği için ellerinde olan çabuk tükenebiliyor. Kaldı ki onlarda müneccim değil ne zaman düşer ne zaman yükselir bilmiyorlar ve ellerinde belirli bir miktar tutuyorlar. Burda ahkam kesmek kolay tabi. O altını bugün almış olsaydınız yine aynı şekilde post açacak mıydınız merak ediyorum. İşinize gelmediğinde oturduğunuz yerden beddua edeceksiniz ha. Kusura bakmayın sizin gibilerin bedduası da tutmuyor. Allah herkesin gönlüne göre veriyor bi şekilde. Çok şükür ki eşim bu zamana kadar ne haram yedi ne de yedirdi. Biz paraya tapmıyoruz ama siz bu kadar tepkili olduğunuza göre sanırım siz tapıyorsunuz @momica @Niyesordunbucevabi -
yavruaslanlar Tugceksck bu tarz kuyumcular çok eşiniz kuyumcuyu yapmıyor okey ne güzel ama yapanları da Allah bildiği gibi yapsın ben de aynı şeyi yaşadım ve gittim mobil bankacılıktan aldım ve birden de yükseldi mesela yani bunu fırsata çeviren çok esnaf var buna emin olun
Niyesordunbucevabi Tugceksck Yarası olan gocunur hanfendi siz yapmıyorsunuz tamam neden üzerinize alınıyorsunuz ki ? Biz de yapanlar için söylüyoruz kaldı ki ucuza vermemek için yalandan satmayan bi çok kuyumcu var.
Serpil09 Tugceksck vlla her kuyumcu aynı değil bizim burda gıcığım teki bir tane adam var sabahtan gitsen bile adam olduğu halde yok diyor millete adamına göre muamele yapıyor resmen
queenof2 Tugceksck hayırdır siz niye bu kadar yükseldiniz işini ahlakıyla yapanlara zaten bedduam işlemez ki beddua bile etmedim Allah’a havale ettim herkes sizin eşiniz gibi değilki neyini savunuyorsunuz yorumları okusanız sadece benim başıma gelmemiş ki çoğu işini yapan kuyumcular bile böyle fırsatçıların olduğunu söylüyor neden üstünüze alındınız bilmiyorum 😂
tineanigra queenof2 8 9 tane kuyumcu gezdim bugün hepsi yok dedi. Kuyumcular ana baba günü gibiydi aşırı kalabalık. Bitanesi yok dedi sonra yüksek gr ve cash alacağımı öğrenince ne hikmetse birden çıktı ortaya altın ama onu da yüksekten satmaya kalkınca ben de almaktan vazgeçtim. Hepsi fırsatçı
Niyesordunbucevabi yavruaslanlar hanfendi kendi yapmıyormuş ama yapanlara da arka çıkıyor valla ne tuhaf yapmıyorsan üzerine alınma o zaman biz de yapanlar için söyledik fırsatçı çok ne yazık ki her olayda olduğu gibi
asrinhatasi queenof2 normalde bu tarz durumlarda (ürün satmayan satıcı) zabıta devreye giriyor. Ama kuyumcuya bakıyorlar mı bilmiyorum.
asrinhatasi yavruaslanlar belediyenin zabıta birimini arayabilirsiniz. Tüketici şikayet hatları var ticaret bakanlığının onlardan da şikayette bulunabilirsiniz. Ama dikkat edin ellerinde ürün var da satmıyorlarsa ve eminseniz şikayet edin.
seros3535 queenof2 Adam üstü kapalı elimizde var ama satmıyoruz dedi bana bugün ve bir kaç kuyumcu gezdim yarın satış olcak dedi bana diğeri aynı şube ama kasda kalmadı diyor bana inandırıcı gelmedi zarar etmek istemedikleri için satmıyorlar
_YanakReisinAnnesii queenof2 Günümüz vardı onun için annemler de gezindi ama bulamadılar. Tek bir yerde varmış orası da diğer kuyumculara göre 600 tl farkla satıyormuş 🤷🏻♀️
Asyaveannesi04 queenof2 Her konuda fırsatçıyız, Allah böylelerini bildiği gibi yapsın yılbaşı öncesi ilaç alıcam hiç biryerde yok meğer depolarda tutuyorlarmış zam gelicek diye sonra %40 zamlandı, ülkemiz asla ileri gitmiyor asla sonra Avrupa bizi kıskanıyor 😅😅
queenof2 bigemmom çok oynuyor walla kestiremiyoruz uzmanlar bile kestiremiyor düşecek mi yükselecek mi
minniks yavruaslanlar ne kadardı gram veya ceyrek ? 1 saat once falan sordurdum gram 6500 dediler ama nette farklı fiyattaydı
LezizeNine queenof2 Eşime söyledim şimdi böyle böyle bi haber var diye hemen şikayet etsinler devlete diyor devlet onları uçurur. Ne demek altın yok demek diyor öyle bi hakları yok diyor. Zehir zıkkım yesinler ya bu kadar fırsatçılık olamaz 🤦🏻♀️
queenof2 LezizeNine üstte kuyumcuları savunun bi hanımcık bile var kuzum imanları bile para olmuş 🤦♀️