Aslında satmıyorlar bu kadar iğrençlik olamaz ya kendilerine nasıl ben Müslüman diyebiliyorlar kaç kuyumcu baktık resmen satmıyorlar Allah’ta altın düştü ya hemen yok diyorlar altın yüksekte olduğu zaman satıyorlar bunları şikayet edecek yer yok mu Allah aşkına kim ağzını açıyor kuyumcular grm ve çeyrek satmıyor diyor bizde baktık cidden altın yok diyorlar külahımızı açsakta külahımıza anlatsalar