kevsii 2 günlükken vermişti kayınvalidemler ben istemedim bi de bıraktırmadı var diye alışınca kaldı,çoğu zaman kurtarıcı oldu ama emziğe bağımlı değildi.don zamanlarda da gündüz vermiyordum uyku saatlerinde veriyordum. En son arife günü sabah yataktan kalktığında emiyordu işte hastaneye gidecektik çantaya koyfum vermedim o da aramadı hiç. Sadece uykuda arıyor sarılıyoruz uyuyor geri