somurtkansirin [silindi] yiyorsun işte 😅😅 bizim en büyük sorunumuz azıcık kemirmek olabilir 😅 bende 70 le başlıyorum ( biraz dolmam var onu bitereveğim bugün ama ) yarın dikkat edicem gece yemesinide kesicem inşallah 😅
Lolik [silindi] yok yaa ramazanla beraber bitti o fasıl , bol yumurtalı kahvaltımı (ekmeksiz) yaptım kuru çay içiyorum🫠 haftaya protein diyetine gaz vericem beklerim 😆
somurtkansirin [silindi] inşallah hep tutarız ya haftaya pazartesi tartı günün de görüşelim 😅dolmayıda yemiyorum akşam yemeğim olsun kocamla bölüşürüz daha az yerim 😅😂
Lolik [silindi] ben hatırlatıcam size😂 beni bozmanıza izin vermeyeceğim için siz bozarsanız iğrenç şeyler söyliycem görürsün🤣
gizememre [silindi] Haziran da düğün var 🥲 o zaman öğün paylaşalım ya kendimi anca öyle durdurabiliyorum 😂
[silindi] somurtkansirin Yeme yeme 🤣 ben detoks ile başlayacağım. Kabak ya da ananas. Kabak güzel gidiyor bu arada. Tavsiye ederim.
somurtkansirin [silindi] olabilir kabağı severim bol suyla da destekledik mi neden vermeyelim ki ayy bir kendime inanasım geldi durun 😂😂 tamamdır ben varım bol eksili sayılarımız olsun 🫂🫂