Duruonur Deletedmom110 aynı durumdayız 10 aylık olucak 10 gün snra ve asla deliksiz uyku yok,son 1 saattir 5dk bir uyanıyor kıpır kıpır durmuyor şuan başını bekliyorum uyudu gibi ama ben yatağa yattığım an başlıyor yine mızmızlanmaya.😐
Deletedmom110 Deringrl belki seninki öyle olmaz falan deseydin keşke🙄 direk unut diye girmişsin söze🙄
[silindi] Deletedmom110 kaç saate bir uyaniyorki canım bende deliksiz uyuyamıyorum 3 4 saate bir uyanır emer geri uyur ama o şekilde de uykumu alıyorum çok şükür seninki hiç mi uyumuyor
Deletedmom110 [silindi] yok aslında çok sık uyanmıyor. Ama yine de deliksiz uyumaya benzemiyor. Üç kere falan kalkar mutlaka
karalim Deletedmom110 benim suçum emzirmem 😇 tez zamanda düzelir inşallah, geçer bu günler ben alıştırm artık… hatta bazı o çok zalım gecelerde 1 saat uyuyynca heralde sabah oldu diye uyandığım çok oldu 🤣 canı sağolsun napalım 🤷♀️
Pisi Deletedmom110 bak saat 5 ve ben ayaktayım. 2 aylık bebeğim gülüşüp oynuyor 😂 ben daha yolun başındayım. Bir arkadaşım var sağolsun ne zaman eskisi gibi uyumak istiyorum desem hiç bir şey eskisi gibi olayacak deyip moralimi bozuyor.
sisemu Yasminannesi2206 o kadar mı kötü kıyamam😪 geçer inşallah bu zamanlar da.. cok zor biliyorum! Eşime de söylüyorum… uykum ne kadar cok bölünürse sabah kalkmakta o kadar zorlanıyorum ve ruh halime yansıyo… sadece ruh olsa iyi :) fiziksel olarak da cok yıpratıcı🙄
Ayazhan-1302 Deletedmom110 bide öyle mi denesen bnmkide hiç ayrı yatmadı uykusuzluk çekmedim hiç öğlen bile bn yanında uzanırsam daha uzun uyuyor
Deletedmom110 Merve12345 eyvah eyvah😔 baya da büyükmüş. Ben gece memesini de sallamayı da kestim. Ama yine de uyanıyor. Çok acayip 😔