Deletedmom110 10 aydır tek bir gece deliksiz uyumadım. Tek bir gece. Ne büyük nimetmiş meğer. Allah’a yalvarıyorum yaşından sonra deliksiz uyusun artık diye😔
Mom44 Deletedmom110 inşallah biz 1 yaşına girdik moralini bozmak istemem ama hala aynı yinede şükür dinlendiriyo 🙏🏻
Alptugba Deletedmom110 İnsallah canim seni cok iyi anlıyorum cok zor bi durum oglum 13 aylik şu 1 haftadır bir tık düzeldi gibi 13 aydir uykuyu unuttum resmen inşallah uykuları güzelce düzene girerde bizde azicik rahatlariz
karalim Deletedmom110 13aylık… bazı aralar zıvanadan çıkıyor uyku. benim de deliksiz uykum olmadı en iyisi gecede 4 5 defa uyanması
Bsrumt55 Mom44 bizimki de 2 yaşına girecek düzeleceği yerde daha kötüleşti akli erdikçe hiç uyumak istemiyor
Deletedmom110 Alptugba bi daha hiç deliksiz uyuyamıcaz gibi hissediyorum canım ya. Adam gibi dinlenebildiğimi hissedemiyorum hiç. Tek bir kez eski günlerdeki gibi akşam uyuyup sabah uyanmak istiyorum😔
Mom44 Deletedmom110 yok yok öyle kendi adıma diyeyim her çocuk farklıdır benimki aralıksız uyumaz ama uykusu düzenlidir seninki belki hiç uyanmaz gece boyu uyur bilemeyiz inşallah istediğin gibi olur❤️
sisemu 18 aylık ve hala gece 1-2 kez uyanır. Bazen hemen uyur bazen de inat eder sanki o zaman da aramıza alıyorum😬 belki de alıştı (nasıl olsa bu saflar kalkacak diyodur🤪)
Alptugba Deletedmom110 Ayni seyleri bende hissediyorum eskisi gibi aksam yatim öğlene kadar uyumak suan bana imkansiz bir hayal gibi geliyor😅
Pisi Deletedmom110 bak saat 5 ve ben ayaktayım. 2 aylık bebeğim gülüşüp oynuyor 😂 ben daha yolun başındayım. Bir arkadaşım var sağolsun ne zaman eskisi gibi uyumak istiyorum desem hiç bir şey eskisi gibi olayacak deyip moralimi bozuyor.
sisemu Deletedmom110 bir aralar uyudu çok iyi geldi bu bize ama uzun sürmedi. Neden deliksiz uyudu şimdi ne yanlış yapıyorum bilmiyorum. Oğlum cok zor yemesi, uyuması, … deliksiz uyursa artık kendi odasında uyusun istiyorum. Bakalım SABİR🤒
Merve12345 Deletedmom110 İnan benimkide 19 aylık hiç uyumadı deliksiz bende istiyorum artık deliksiz geç saatlere kadar uyumak bide gece huyu tutarsa bağırıyor çaresiz saatlerce ayağımda sallıyorum 😭😫
karalim Deletedmom110 benim suçum emzirmem 😇 tez zamanda düzelir inşallah, geçer bu günler ben alıştırm artık… hatta bazı o çok zalım gecelerde 1 saat uyuyynca heralde sabah oldu diye uyandığım çok oldu 🤣 canı sağolsun napalım 🤷♀️
Ysmnse Deletedmom110 16 aylık oldu bırak deliksiz uykuyu 2 saat bile çok nadir uyuyor ve gündüz uykusu da yok 😒 16 aydır binde birleri saymazsak saat başı uyanıyorum o kadar bitmiş tükenmiş haldeyim ki.. 😩😭
Deletedmom110 Merve12345 eyvah eyvah😔 baya da büyükmüş. Ben gece memesini de sallamayı da kestim. Ama yine de uyanıyor. Çok acayip 😔