Valla bende onceden olsa olumden hic korkmazdim yani bir can borcumuz var ve birgun gidicez diye dusunurdum ama suan bana bisey olursa bebegim ne yapar diye dusunuyorum evde cok bunaliyorum ama disari ciksam daha kotu olir diye dusunuyirum mesela ozel ihtiyaclarim var almam lazim ama alcagim yer avm olunca cikmiyorum onceden olsa aman der cikar alir gelirdim ama suan bebegim var ve Allah korusun bana bisey olsa kimse benim gibi bakamaz yavruma o yuzden evde oturuyorum evdeyken bile surekli ellerimi yikiyirum filan birazda hastalik boyutunda biseuler var bende elimden gelse evdeki heekeis disari koyup evde bebegimle ben kalsam die dusunuyirum🙄🙄 cidden evi de dezenfekte ederim ama olmuyo suan siliyorum silince biri gelip tekrae umursamadan bisey yapijca icten icten cildiriyorum …