EJDERYAA anlamıyor zaten canım çok konuştum sen normal değilsin takıntılısın bıktım bu evlilik böyle gitmez deyip duruyor zaten evlilik umurumda değil artık çok yıprandım iyi olmak iyi hissetmek istiyorum. Onun için konuşmak kolay zaten 🤦🏻♀️😔 başım ağrıyor bak bebeğim uyuyalı 2 saat oldu uyuyamıyorum. Emziriyorum ilaçta kullanamıyorum . Herkese beni kötülüyor. Hasta, baskı yapıyor bana, her şeyden korkuyor vs diye herkes beni kötü biliyor.