ozlem_metehan E bebekten bel destekli baby plus kanguru aldım gayet kullanışlı oldu tek başıma da takabiliyorum tabi biraz kayabiliyor ve bel agritiyor bir süre sonra ama fiyat performans ürünü
zeyneppce ipeksiiimom fiyat ne düşünüyorsunuz ve neden kullanamadıniz? rahat mi degil bebeginiz mi sevmedi ben de bu markayı düşünüyorum da
ipeksiiimom zeyneppce valla ne söylesem yalan olur çünkü bebeğim ne bebek arabasında durdu ne 3 tekerlekli bisiklette ne de kanguru da. Sabit bir yerde durmayı sevmedi hiç. Ben de çoğu kişi öneriyor diye almıştım kullanamadım. Hangi şehirdesiniz acaba
minikmisimben İlk kızımda mamadusbaby kullanmıştım 2. Kızımda da aynısını kullanmaya devam ettim okula götürüp getirdim aylarca çok rahattı içinde uyurdu yatağına yatırırdım uyumaya devam ederdi 🥹
kikis kucukkprensim ben babyjörn markasınınkini kiralamıştım çok çok uyguna geldi çokta mantıklı çünkü uyguna 2 tane aldım ve malesef ne bebeğim ne ben rahat ettik zaten kiralandığıdan haberim olsaydı direkt ilk günden kiralardık “kiralamini” sitesine mutlaka bakın bencd
simaydmr simaydmr evet biraz pahalı ama ben bebek arabası kullanmayı tercih etmediğim için kaliteli bir şey almalıydım 😃
mamabear_ kucukkprensim ilk zamanlar biraz zorlanmıştım ama birkaç bağlamaya alışılıyor. Çok hızlı bağlayabiliyordum. Youtube’da çok güzel detaylı videolar var bağlamayla ilgili. Zaten bağladıkça neyi eksil yaptığınızı görüp düzeltiyorsunuz.