kucukkprensim HELELEKADIN bende bu tarz bişey sipariş ettim inşallah beğeniriz bebişimle teşekkürler tavsiyeniz için
kucukkprensim simaydmr babybjörn ile fiyatları arasında çok bişey yok biraz fazla pahalı değil mi kanguru için 😅
kucukkprensim smileylaylom ama bebeğim bunun için çok küçük henüz 2 aylık teşekkür ederim tavsiyeniz için
smileylaylom kucukkprensim bendeki 0-36 ay yazıyordu o nedenle önerdim bende 3-4 aylıkken kullanmaya başladım
mamabear_ kucukkprensim ilk zamanlar biraz zorlanmıştım ama birkaç bağlamaya alışılıyor. Çok hızlı bağlayabiliyordum. Youtube’da çok güzel detaylı videolar var bağlamayla ilgili. Zaten bağladıkça neyi eksil yaptığınızı görüp düzeltiyorsunuz.
kucukkprensim melikegiraymete benim bebeğimde 2 aylık bende uygun fiyatlı kanguru siparişi verdim eğer çok rahatsız ederse kaliteli alırım sanmıyorum evin içinde kullanırım zaten hava soğuk evdeyim hep
ilayincizeynep kucukkprensim solomombaby aldım 6 sene önce ilk kızımda kullandım ikinci bebeğimde hala onu kullanıyorum
yenianne___ kucukkprensim https://ty.gl/wopxhvjrj7mah ben bunu kullandım çok rahat bel destekli fiyatı da hepsine göre uygun 400 tl
fsmzpg ceylanguller55 yalan olmasın ben 2 aylıktan sonra kullandım zaten ona göre şekli var hani oturtmuyor cocugu slingte durduğu gibi duruyordı. Şimdi 6 ayının içinde kızım hâlâ kullanıyorum. Bebek arabasında uyumaz asla dılarıya cıkarken takıyorum onu uyuyor hemen
ipeksiiimom kucukkprensim bende salomombaby nin var kızım içinde durmadığı için hiç kullanmadik satabilirim isterseniz
yagizmom_ kucukkprensim Ben satın almamıştım (kiralamini) sayfasından kiralamıştım baybjörn mini model çokta memnun kalmıştım, 3 ay sonrada iade etmiştim zaten ebebeğimde o süre zarfından sonra içinde durmak istememişti