mel3313 benim oğlumda öyle bebeklikten bu yana asla memnun olmuyor herşeye sürekli ağlar boşu boşuna 4 yaşına girecek halâ öyle bugün hatta eşime dedim ki 2 yaşındada kızım var eğer bu kız kaza bir şekilde olmasaydı büyük ihtimalle tek çocuk olarak kalırdı dedim yani bende çok bunalıyorum artık ağlama sesi duymak istemiyorum