nilaytuna bence aya göre değil bebeğe göre karar verilmeli, biz de çok zor düştük, 10.5 aylık şu an. Kısa kısa uyursa 3 yapıyoruz hala. Ama neredeyse 1.5 aydır iki uyku yapıyoruz her gün 5’er 10’ar dk artırarak uyanıklık denedim bu şekilde ilerledim. En uzun uykuyu veren uyanıklıkta sabitledim böyle düştük biz