Arkadaşlar merhaba, bebeğim 10 ay 17 günlük. Ayına göre nereden bakarsam bakayım 2 uyku gösteriyor ve daha uzun uyanıklık süresi ama biz hala 3 uyku yapıyoruz çünkü 3 saatten uzun uyanık kalamıyoruz. Doktoru kendi kendine düşer dedi ama olmuyor. Bu sefer de geç saatte son bi yarım saatlik uyku yapıyoruz gece uykusunda sıkıntı oluyor uyanıp duruyor. Uyutmayınca da ağlıyor huzursuz oluyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Bu aylarda olanlar siz kaç uyku yapıyorsunuz nasıl düştünüz?