@Gyed amin canim, bizimki baya baya bir erkenci hayata :)
Gyed yarın 10 aylık olacağız inşallah. 9+10dan beri tam anlamıyla yürür.
tubaelif oh oh maşallah allah uzun ömürler versin
Anterrabae 17 nisan mı 😍
Gyed Amin hepimizin evlatlarına inşallah🥰
…