PeekaBoo_ nebulizator yok maalesef ya ama sanırım şart en yakın zamanda almak lazım.
yoyom bu soğuk hava olayını bilmiyordum gerçekten mutlaka deneyeceğim yarın. Burada da petekli sobalardan yakıyorlar 60 derecenin altına düşmemesi lazımmış yoksa soba bozuluyornus diye aşırı aşırı sıcak oluyor ev belki de çocuk ondan duzelemiyor 🤦🏻♀️