Oğlum 12 ay 24 günlük. Eşim ameliyat oldu o sebeple memlekete köye geldik hasta oldu 1 kere ateşi çıktı 38 e daha da çıkmadı ama bir türlü burun akıntısı geçmedi. Hem burnu akıyor hem burnu tıkalı mama falan içemiyor. Serum fizyolojik ve aspiratör ile çekiyoruz ama kavga kıyamet ortalığı yıkıyor. Baş ucuna soğan karanfil koydum bu gece rahat uyudu ama şuan burnu hala tikali ne yapabilirim var mı bir öneriniz? Yastık ile yatırıyorum ama çok hareketli olduğundan hemen iniyor aşağı. Yastıkta biraz rahat yatıyor ama durmuyor. Yeme içmeden kesildi çocuk sadece biraz su iciyor ve yoğurt yiyor biraz. Arada da az birşey meyve 🥺