Panik atak sebebiyle psikiyatriye başlamak zorunda kaldım. Lustral ve rivoclon verdi. Kullanmaya başladığımdan beri hem iştahım kapandı hem midem çok kötü durumda . Yanıyor, reflü gibi oluyor. Zaten sağlık anksiyetem var. Bu sefer de mideme zarar vermesinden korkuyorum. 4.günüm bugün . Geçiyor mu bu etkiler