senerse Sizi çok iyi anlıyorum ya.Bende 16 aydır kızımla beslenme mücadelesi içindeyim gerçekten kafayı yiyorum bazen.Tatlı sevmeyen bebek mi olur ya.Kızım anne sütünü de,mamayı da sevmiyordu tatlı olduğu için.Muhallebi asla yemez,şekerli şeyleri yemez.Tuzlu seviyor.Bi ara mamaya tuz atıp versem mi diye bile düşündüm 😊Belki sizin bebekte tuzlu seviyordur.Çorbalar,yoğurt,yumurta labne,yemek sularına ekmek banıp falan deneseniz belki sever.Allah yardımcınız olsun o çaresizliği çok iyi biliyorum.