3 ay meme,6 ay da sağıp anne sütü verdim.9 ay aldı toplamda.Ama süt sağmak berbat bir şey bence.Sürekli priz başında olmak,aletlerin tek tek yıkamak.Psikolojiyi bozuyor.Son döneminde sağdıklarımı içmez oldu hep lavaboya döküyordum.Başlarım böyle işe bende insanım deyip bıraktım süt işini.Mamaya geçtim.Mamayı da sevmez biberonuda sevmez zaten.Tuhaf bi bebek Emziğine aşık, süt gelen şeyleri emmek istemiyor.Bence dayanabiliyorsanız 9.aya veya 12.aya kadar devam edin sonra baktınız mutsuzsunuz bırakın mama verin.Hiç bir şey annenin psikolojisinden önemli değil.Mama içen de büyüyor anne sütü içende boşverin.Anne sütü içen hastalanmaz olayı tamamen yalan zaten.Ona hiç inanmayın.Anne sütü alıpta hastalıktan kurtulamayan bir sürü çocuk görüyorum.Hiç canınızı sıkmayın.