Minikkalbinannesi
Eşim çok iş yapmaz yaptığı zaman 10 puan yaptığı işi aşırı düzgün yapıyor, hamile iken dolap silmisti benimkinden daha parlak duruyordu , yeni balkonumu kapattırdım mesela o camlar da yüksek diye eşim sildi çok güzel yapmış 😁yemek bilmiyor tost onda harika yapıyor bence.
Mecburi zamanda hizmeti baya iyi , zaten kendisi de düzenli ben düzen insanıyım o da fena sayılmaz