Ben çalışmadığım için eşimin gelmesine pek iş kalmıyor 🙂 Ama gerektiğinde süpürürde silerde ya da yemeği yapar. Çoğu şeyi yapıyor gerektiğinde. İyidir diyelim. Çalışıyor olsaydım eğer kesinlikle iş bölümü olurdu ama çalışmadığım için ben pek bırakmıyorum eşime
Ama o da niye yaptın niye yapmadın diye hiç sormaz