fatmakstk hepsini aldım 😀 Philips avent, mamajo, bips kauçuk, frigg belki ucuz seviyordur diye wee baby de aldım hepsini hastaneden 6. Ayına kadar denedim hatta ilk 2 ay içerisinde çok kez pekmeze bandım emzikleri yok abisi de tutmamıştı bu da tutmadı benim emzik yapıyorlar işte yerli yersiz gece gündüz anne memesini alınca sakinleşiyorlar