nisaacr alışır alışır hiç merak etmeyin önemli olan o ağlama krizlerinde sizin pes etmemeniz sonrası sizin için de onun içinde güneşli günler merak etmeyin 💗 ben kızımda gece beslenmesini kesme kararı aldığımda 8 ay civarıydı ama rüya öğünü veriyordum belki onun etkisi olmuştur ama hiç gece beslenmek için uyanan bi çocuk olmadı sonrasında hastaysa diş sıkıntımız varsa belki bi ihtimal uyanırdı geceleri ama onun dışında biz sabaha kadar kesintisiz uyurduk inşallah oğlumda da aynı şekilde ilerlemeyi düşünüyorum