surprizbebe mbabygirlm hayır kötü olacak bişey yok. Sadece kendin baş etmeye çalışma. Bu yüzden yardım almalısın ki başa çıkabil😊 Herşey güzel olsun inşallah
Nikita mbabygirlm sevindim. Evinde bir sorun yaşandığı belliydi. Çocuklarının tepkisinden, senin konuşmalarından az çok anlaşılıyordu. Bir yerden başlaman çok güzel bir gelişme. Önce kendine sahip çık, sonra evlatlarınla mutlu yuvan olsun inşallah ♥️
uckunmerve mbabygirlm olabılır ınsanız oncelıkle korkma dogum sonrası uzun donem bu durumu bende yasadım anksıyete depresyon yanı pıskıyatrıye gıtmenı onerırım bu durumda eger yemıyorsun emzırmeyı sonlandır bence emzırmek kalorı kaybı yapıyor modunu yuksek tut yemek ıcın zorlama az ye sık ye duzelır zamanla
ayse0575 mbabygirlm bende aynı durumdaydım ama yaşadığım sorunlar vardı. Psikiyatriye gittim. Siz durduk yere mi böyle oluyorsunuz? Bende aşırı stres olduğu için oluyordu bu durum