bulimia nevroza (kendi kendini kusturma) bir süre sonra anoreksiyaya dönüşüyor zaten artık bir şey yiyememe yediğin şeyden keyif alamama yoğurt yesen sanki bol çikolatalı tatlı yemişsin gibi kalori hesabına düşmek. çok geçmiş olsun umarım sadce iştahsızlıktır. bence psikolojiktir bir randevu alın isterseniz çok kilo kaybetmişsiniz bu hastalık yüzünden 29 kilolara düşenler var